måndag 24 oktober 2011

MONDAY

dagen igår var extremt lång.
satt upp och skrev på mitt tal som jag skulle hålla idag tills halv 1.
knappt sovit någonting inatt.
halsont, täppt i nästan och kunde verkligen inte röra mitt huvud.
gick upp och kände efter om jag skulle dra till skolan imorse men blev ganska snabbt ett nej.
gick upp & la mig igen, vilket gick lite bättre än vad det gjorde inatt.

precis orkat gå upp från sängen.
ska gå ner & ta mig lite frukost om jag inte stör arbetarna.
(om jag inte har berättat så har vi rivit altanen och ska bygga ett soldäck, även fönstren ska bytas)

känner verkligen inte för att gå ut en runda heller.
det är ju sååå kallt.
för ett år sen låg vi och stekte i Egypten - även för lite mer än 3 månader sen.
sjukt vad tiden går snabbt, men det gör inte mig någonting för då blir det närmare tills nästa resa!

vad har jag tänkt att göra idag?
inte så mycket faktiskt, träffa bästa vän hade jag tänkt om båda vi orkar.
och så får jag väl börja plugga inför provet imorgon.

puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar