fredag 14 oktober 2011

FRIDAY
-'känner inte längre att fredagar är helg utan nu börjar ju min helg redan på onsdagen.

låg och vred mig i sängen igår.
kunde verkligen inte somna och varmt var det.
då tänkte jag även på att man på ett konstigt sett vill ha alla saker man inte kan få, och alla saker man får vill man inte ha? - aldrig nöjd!?

vaknade tidigt idag också, vilken dröm jag hade!
låg och degade i sängen tills ungefär halv 12.
sedan började jag på min reflektionsrapport som nu är klar.
har rätt så mycket kvar att göra, men jag måste bara få ork till det.
ska även hinna städa rummet innan mormor & morfar bjuder på mat i eftermiddag.
ikväll ska jag jobba vilket var jätte längesen.
känns lite så att alla andra ska ha roligt idag, men roligt får jag senare när jag ska till London och Thailand inom ungefär 4 månader.
blir jobb hela kvällen och ut på natten som det brukar bli.

imorgonbitti beger sig jag linnea, johan & stefan iväg.
vi ska nämligen besöka både Danmark & Tyskland på vår lilla tripp.
längtar faktiskt eftersom jag inte varit i Tyskland sedan jag var i Berlin i maj.
på kvällen blir det nog lite festande.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar