onsdag 24 augusti 2011

WEDNESDAY

idag gick jag upp klockan 6, vilket jag tycker är väldigt tidigt!
hade praktik idag också & idag var jag i städet.
kan ju bara tala om att jag somnade när de andra hade fika idag.
jag vet inte vad det är som hänt med mig eftersom jag är trött konstant.
i alla fall var det meningen att jag skulle titta på en ny tv idag & sedan träna.
men eftersom jag inte orkade någonting så blev det hem och sova istället.
ikväll kommer bästa vän, känns det var jätte längesen jag träffade henne!

tänkte berätta lite vad jag har gjort i sommar! (inte för att jag kommer ihåg så mycket)
målvaktscamp i ängelholm
midsommar i hällevik med linnea sebastian & jonatan. (tältningen var ju inte lite kall)
beachfotboll
fått körkort
k-dagarna
gothia cup med vittsjö
östersjöfestivalen
och lite mer fester.
2 toppen bra veckor i Egypten med världens bästa vän
-det var väl de största grejerna jag gjort eftersom jag nästan jobbade hela juni.


är så jävla trött på allting nu
jag bryr mig inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar