måndag 22 augusti 2011

MONDAY

jag kunde verkligen inte somna igår.
låg och tänkte på massa hela tiden.
i alla fall så började min praktik idag & det har väl gått helt okej.
har ont i fötterna & har skoskav eftersom man måste gå i klackar.
kom hem runt halv 6 & då hade jag riktigt ont i huvudet & var hungrig.
har ätit pizza & sedan var jag nere hos mormor & morfar en runda.

imorgon har jag praktik mellan 09.00-17.00.
sedan har jag en kvart på mig att åka till jobbet, lär vara helt död på fredag!


förresten så tog min kära vän Jonna körkort idag, Grattis!

4 kommentarer:

  1. Vadå gå i klackar? Har du fått låna skor där eller? Vad har du för kläder på dig när du jobbar, har du fått låna de är?

    HOPPAS DU HAR SKOJ PÅ PRAKTIKEN!

    SvaraRadera
  2. jag har klackar som "finskor", såg att alla andra också hade det. man skulle ha finskor, svarta byxor eller kjol och vit skjorta på sig. första dagen var väl helt okej :)

    SvaraRadera
  3. Så du fick låna kläderna där? Eller har du köpt vit skjorta? :)

    SvaraRadera
  4. jag köpte en :) men man får låna kavaj där om man vill :)

    SvaraRadera