tisdag 16 augusti 2011

TISDAG



i söndags var vår sista kväll i egypten som var helt galen!
och igår låg vi mest och snackade ute vid poolen med de "vännerna" som var kvar.
flyget landade i köpenhamn 00.30 inatt & vi var hemma runt 04.00 tiden.

fick idag gå upp med ca 2 timmars sömn.
men det behövdes verkligen mer eftersom man knappt fått någon sömn där nere.
i alla fall var det dags att visa ettorna runt osv mellan 08.30 - 11.00.
och kl 13.00 började vi själva i skolan.
blev bara lite info & sedan drog vi ner om stan för att inhandla ett par nya hörlurar.

var hemma runt 16.00 & då gick jag ner till mormor & morfar direkt.
spelade kort & hade det mysigt.
var också ner om ip där jag kollade på en tennismatch.
nu sitter jag i soffan & väntar på ett samtal från en väldigt fin person!
sedan blir det duschen och därefter packa ihop lite grejer.

imorgon blir det skola och sedan drar jag upp till göteborg.
kommer att vara hos patric fram till fredag.
på fredag blir det ullared med familjen & bästa vän.
(jag kommer nog att lägga in alla egyptenbilder på fredag eller lördag)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar