fredag 19 augusti 2011

FREDAAAAG

i onsdags var det skola fram till 15.25 sedan gick jag ut på stan där det blev mat på graffiti .
sedan tog jag bussen till ängelholm och sedan upp till kungsbacka!
patric mötte mig & sedan blev det en runda inom hemmakväll.
kvällen avslutades sedan med film & mys.

igår började hade han praktik så jag var ensam hemma.
duschade, fixade mig & åkte in till centrum runt halv 2 tiden.
jag hittade minsann 3 par jeans, en tröja, present, öronhänge & ring.
han hämtade mig efter att han slutat & senare blev det mat på pizzerian.
kvällen avslutades också med film osv.

idag åkte jag hem, ( hade kunnat stanna mycket längre).
i alla fall blev det stopp på ullared där familjen mötte mig.
kan ju berätta vad det blev där inne.
ska fixa mig och sånt nu eftersom jag ska va hos nea om en halvtimme.


bästa bilden jag fick på honom! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar