lördag 20 augusti 2011

LÖRDAG

igår blev det en väldigt lång dag.
i alla fall så fick jag med mig hem en kalender, ansiktsmedel, ansiktskräm, ansiktsmasker, sminkborttagning, deo, nagellack, tunna strumpbyxor, volume powder, torrschampoo och lakan.¨
sov en stund, duschade & fixade mig.
kl 7 vart jag hemma hos nea med malle & jonna!
efter det kom ralle, hasse, david, erik, mange, mikaela & alexandra.
god mat & mysig kväll med mycket skratt!

jag åkte hem runt 12 tiden eftersom jag var trött.
idag ringde klockan 08.00, döda mig tänkte jag direkt!
i alla fall så spelade vi match idag & det blev en förlust med 2-1.
jag som inte rört en boll sedan gothia, det märkte man allt!

ikväll skulle jag & malle åkt ner på malmöfestivalen.
men mina föräldrar tyckte att jag skulle vara hemma någon gång..
så ikväll lär jag väl gå in en runda till grannarna och leka med lilla fanny.
imorgon händer ingenting & det är väl skönt det också.
har tänkt att jag ska städa rummet nu & sedan in i duschen.
och efter det lägga in några egyptenbilder som många frågat efter!

puss
jag har väldigt svårt att lita på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar