torsdag 7 januari 2010

7 Januari

idag var det cup i hässleholm med p16!
första matchen skulle vi vunnit för att de va sämre & skulle satt chanserna. (2-1)
andra matchen mot ifk hässleholm vann vi med 4-2, riktigt bra var vi & jag tyckte att det var min bästa match eftersom jag rädda mycket & hade mycket att göra. men den matchen skulle dock ifk vunnit.
sen mötte vi hässleholm if & förlorade med 3-2, dock skulle vi vunnit den också men det gick verkligen inte.
och sista matchen mot Markaryd förlorade vi med, ......., haha. nej men de spelade ut oss helt och dt var dock pinsamt. så vi kom inte vidare i denna cupen heller.
lite otur har vi när vi spelar för vi är inte dåliga!

sen duschade jag när jag kom hem.
drog sen till sibbhult för att amanda tränade.
har precis spelat lite med amanda.
förresten tyckte min tränare att jag skulle va riktigt nöjd på finalen igår :D

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar