lördag 23 januari 2010

23 Januari

igår kom jonna & då drog vi upp till sporthallen där nea även kom.
var massa folk där, men iaf riktigt tråkig match & knislinge förlorade med en boll.
vid halv 8 drog vi ner till pizzerian.
jonna skjutade hem oss vid 20 över 9 för då skulle hon hem.
vid kvart i 10 stack jag & nea ner till samuel där bland annat jens & 2 andra killar var.
kollade på film & sånt, vid lite över 12 gick vi hem.. jag vi gick!
kom hem vid lite i 1 tror jag.

idag var det träning halv 11 & sen när jag kom hem var nea fortfarande kvar.
duschade & så, sen stack hon hem vid 2.
det var meningen att jag skulle göra något med ida ikv men hon stannar kvar hos icke.
blir iaf bowling med syster & johan.
vet inte vad som händer senare, men pallar inte sitta hemma iaf :(

du är fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar