söndag 17 januari 2010

17 Januari

igår var det träning, faktiskt inte ett dugg kul men jaja..
sen gjorde jag ingenting & sen var jag tvungen att fixa mig asfort för tiden blev mycket.
min mascara tog även slut då med, lyckat!
men jag kom till ida, där även jonte, dennis & cs-matte var då.
sen rullade det in folk. jonna, john, gunnar, jessica, icke, usse, linnea, kristina, nina, nellie kom då.
tror inte jag glömt någon, isf är det inte meningen att göra det (;

aja, hon öppnade sina paketer. tyckte mina & jonnas presenter var riktigt roliga :)
sen blev det tacos, sing star & med andra ord.

vid 12 börja vi kolla på den skräckfilmen som skulle va extremt läskig.
men som vanligt ska vissa alltid förstöra med att berätta när något ska hända..
efter filmen var slut vid halv 2 så drog alla hem typ.
jag orkade inte gå hem, eller till mormor & morfar så tillslut vid 3 bestämmde jag mig för att stanna.
då det tillslut var icke, cs-matte, usse, jonte, dennis & jag kvar där då.
blev lite snack till kanske halv 4.

det var inte meningen att jag skulle sova där så jag fick sova på soffan.
jonte somnade i soffan så jag kunde egentligen få sova i andra rummet med, usse, cs-matte & dennis.
men jonte vaknade så han gick in där.
ida & icke gick & la sig, eller ja vad dom nu gjorde.
eller alla gjorde, men sen rätt som det är vid 4 kanske kommer cs-matte, usse, jonte & dennis in till där jag var, haha.
de stannade där inne en stund sen gick de också & la sig.
jag somnade nog vid 5 & vaknade halv 8. aja..

hela morgonen kollade jag på tv med daniel, haha.
vid 12 åkte jag hem, fixade mig & sånt.
sen drog familjen till stan, jag köpte ny mascara & 2 ansiktsmaskor.
efter det blev det mat på någon kina restaurang.
när vi kom hem blev det kort & jag vann som vanligt.
ska snart gå & duscha, och ta en ansiktmask :)

usch, skola imorgon. kan typ inte bli värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar