onsdag 27 januari 2010


2 bilder från bowlingen, syster & andra bilden jag!

27 Januari

idag sov jag tills halv 7 & tog bussen 07.12.
jag sminkade inte mig idag, därför jag hann den bussen.

aja, först svenska där vi hade något om typ grekerna för många år sen.
och sen en lång rast på 40 min.
vår samhälles lärare har varit sjuk eller något i flera veckor nu så henke är vikarie.
men henke var sen idag så alla stack så när han kom var vi bara 7 kvar.
men vi gick bara igenom läxan & sen fick vi sluta vid kvart i 11.
sen var det äcklig rutten mat & sen började matten 12 till 1.
matten var slapp & min mattelärare tyckte jag skulle läsa matte B sen ?! :o

har faktiskt inte gjort något speciellt när jag kom hem.
tänkte städa mitt rum men det var redan städat när jag kom hem (y).
ikväll ska de bli snöstorm & sånt.. aja men jag tror inte det blir så farligt som alla säger.
blir väl film & sånt ikväll.

finns på mobilen :) :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar