fredag 1 januari 2010

1 Januari

Idag fyller Johan år, så mormor & morfar var här innan.
nytt år & det gillas.
för nu ska jag skita i falska männsikor & annat skit!

igår vid 3 åkte jag ida & jonna mot blekinge.
vi släppte av ida i sölvesborg & jag & jonna vidare till John i Hörvik.
vid halv 7 drog vi vidare till mjällby till Patrik som hade fest.
fan skoj det var där, mycket roligt folk och allt!
vid halv 2-2 drog jonna, jag & john hem till john igen.
asså jag hade riktigt mycket huvudvärk igår/inatt.
men jag skrattade åt allt som vanligt ändå.
det var nog bästa nyår som varit.

mamma hämtade oss senare vid 1 typ.
hemma vid halv 3.
nu sitter jag här med min feta huvudvärk.
ikväll blir det nog film & mys med ida :)

jag fattar inte hur du har kunnat svika mig så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar