onsdag 29 december 2010

KUL ATT JAG SKA BLI FÖRKYLD NU DÅ

Imorse åkte jag & jonna ner till Malmö.
Blev bara ett linne, ett par svarta cykelbyxor eller vad man kallar det, trosor & ansiktskräm.
ansiktskrämen var viktig idag eftersom jag har glömt den hos oskar & har glömt att köpa när jag var i stan.
men nu äntligen kom jag ihåg det!
orkar inte ta några bilder idag, maybe imorgon.

efter en dag i malmö beger vi oss till Qpoolen i Hässleholm.
där blev det att kolla på småkillarna, bland annat Jonnas kusin.

kom hem nu vid halv 8 tiden.
la mig direkt i sängen & tänker ligga här ett tag till.
har blivit så satans förkyld nu också, skulle nog inte tränat igår.
tror det är vintern som gjort mig så förkyld, så nu längtar jag ännu mer till Egypten i sommar!

och nyår?
det som skulle bli så jäkla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar