torsdag 30 december 2010

året

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - haha ja det gjorde jag.
Höll du några av dina nyårslöfte? - Nepp, men nästa år ska jag klara det!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
Dog någon som stod dig nära? - nej
Vilka länder besökte du? - Kreta, Egypten, Danmark & Tyskland
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? - kärlek
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? - inte något speciellt
Vad var din största framgång 2010? - Ärligt, så var det nog inom fotbollen.
Största misstaget? - aadu, tänker jag inte säga här.
Har du varit sjuk eller skadat dig? - vanlig sjuka & sen hade jag bara en sträckning.
Bästa köpet? - Egypten/Stockholm
Vad spenderade du mest pengar på? - Egyptenresan.
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Vänner & oskar
Hur tillbringade du julen? - i hjärsås med ena sidan av min släkt.
Blev du kär under 2010? - ja det blev jag & det är jag fortfarande
Vem saknade du? - saknat många.
De bästa nya människorna du träffade? - träffade många bra människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar