söndag 19 december 2010

alltid mitt fel, eller inte?

orkar fan inte att johan & mamma ska skrika på mig hela jävla tiden.
de blir alltid arga över något.
och det är alltid jag som får ta den jävla skiten.

de blir arga för jag aldrig städar.
när jag städat mitt rum så kommer han alltid upp & skriker att jag ska börja städa fast jag har städat.
till och med när jag frågade Amanda om det blev bra, hon bara ja men han kommer säkert på något.
och när jag dammsuger där nere så blir det aldrig bra när jag gör de, säger dom själva.
varför skrika på mig att jag ska städa där nere när det aldrig blir bra ändå?
jag gör fan mitt bästa!

och innan var jag nästan alltid på mitt rum & då blev de sura för att jag aldrig var nere.
men nu när jag är nere så blir de sura för de.
och för någon dag sedan så sa jag att jag ville kolla på ett tv program.
och då säger johan: du kan inte alltid bestämma, vi finns också.
jag har fan aldrig sagt att jag vill kolla på något, ALDRIG.
de ska alltid kolla på något.

och idag fick jag till och med höra att jag alltid ligger & aldrig rör mig.
hur sjukt sagt är inte de? jag har fan fotbollsträning 6-7 gånger i veckan + cup eller något.
vadå aldrig rör mig, jag rör fan mig mest i min familj.
och när det är någon match när jag råkar göra en tabbe eller något.
så går johan därifrån, FÖR HAN SKÄMS!
är alltid så jävla nervös när jag ska spela för att jag ska göra en tabbe.
jag vill ju vara så bra att han slipper skämmas över mig.
men när jag gör något bra, då kan han säga såhär: det var väl en bra match, men du skulle tagit de målet, osv.
aldrig positiv!
och när det kommer till Amanda, så är hon alltid så jävla bra.
hon gör aldrig något fel, hon är bäst, osv!

och sen kan de bli sura när jag aldrig är hemma eller när jag alltid är hemma.
nu har jag varit hemma hela helgen & så frågar Jonna mig om jag ville hänga med till Malmö på tisdag.
och då säger dom att jag inte får eftersom jag inte har så mycket pengar kvar.
jag är verkligen inte sån som handlar hela tiden.
och då säger jag att jag vill hänga med för att vara snäll & jag träffar inte henne så ofta.
jag åker ända gratis & då kan jag hänga med.
nepp jag får inte för dom!

och idag hade jag glömt någon sak där nere, & vad tror ni.
de står & skäller ut mig.
och jag vågar stå för mina fel men det vågar fan inte dom.
och när jag ska förklara någonting så börjar de skrika & jag får inte ens förklara någonting.
sen ska mamma börja fjäska för mig, osv.
varför gör hon de? hon kan ju lika gärna skita i mig!
nu har jag i alla fall tagit upp exakt allt mitt som varit där nere, nu kan de fan inte bli sura.

och alla mina vänner tycker att de är så snälla osv.
de kan vara de men de blir ändå alltid arga på mig, de har alltid något att bli sura för.
nu orkar jag fan inte ta mer skit ifrån dom.
får väl sluta med fotbollen också så att de slipper skämmas över mig...

skulle åkt till linnea ikväll & haft myskväll med några vänner.
men nepp jag vågar inte ens fråga om de kan skjutsa mig dit & jag tänker inte gå ända till Hjärsås.
får väl bli att jag stannar uppe på ovanvåningen så att de inte kan bli sura för något!

2 kommentarer:

  1. Samma här. Exakt samma sak har jag hemma.
    Och efter vi spelat match säger dom bara det negativa säger aldrig vad man gör bra

    SvaraRadera