onsdag 15 december 2010

DET ÄR INTE SANT?!

aja, precis kommit hem från stan nu.
okej, JA vi förlorade med 4-1 & jag är sämst.
fattar inte att man är så bra på ena cupen & sen på nästa sämst?
& sen när man går ut så möter man först ralle & felix..
och sen kommer Oskar & hans familj, vadååå pinsamt.
ingen fattar nog hur jävla dåligt det är att förlora över Näsby!
jag kan skriva sjukt mycket mer om det men det tänker jag inte göra.

och hur jävla bra är det att säga precis innan match att Martin har slutat.
jag kan säga att jag blev sjukt ledsen på det, inte för jag visade det.
men han har varit en tränare som varit mycket med mig, på träningar & sånt.
sjukt jävla besviken är jag på att han bara stack.

Eller jag visste nästan att han skulle sluta eftersom jag skickade det honom en kväll.
detta smset fick jag av honom:
Tyvärr kommer jag inte att fortsätta. Jag är oerhört stolt över vår resa tillsammans & fått ha varit med & utvecklat dina talanger. Jag hoppas innerligt att du fortsätter, för du har en stor talang & du kommer att bli hur bra som helst. Jag har & kommer alltid att tro på dig! Martin

usch, man blev ju nästan lite tårögd!

nu ska jag duscha & sen börja plugga eftersom jag har prov på fredag & kommer inte orka plugga imorgon.
för imorgon ska vi på studieresa till Ullared där vi även får handla lite.
ska bli sjukt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar