onsdag 8 september 2010

nej jag är inte så trög som det ser ut.. jag är trögare!

har gjort några tal i matteboken, är dock inte mycket smartare..
sitter & håller på med mitt älskade turism arbete, faktiskt kul.
älskar liksom resor om ni inte har förstått det ;)

förresten är det bara 45 dagar kvar till Egypten, är rätt länge men går snabbt.
usch, tänker på värmen också.
liksom i somras när vi var på Kreta så var det ca 35-42 grader i skuggan som alla gånger vi varit där.
men nu är det bara ca 30 grader i Egypten när vi ska dit.
men det är ju i alla fall mycket varmare där än hemma!:)

1. Grekland 3 gånger
2. Mallorca 2 gånger
3. Canariöarna 1 gång
4. Holland 1 gång.
och så är väl min lista på hur bra det är.
(det har dock varit sämst väder i mallorca & canariöarna när jag varit där)
-Bara varit på träningsläger i Holland, dock så har jag inte tagit med Danmark, Tyskland osv.

men snart är det dags för Egypten som sagt.
vi ska inte resa med familjen 2011 för vi ska till Thailand vintern 2011/2012 ist! :)

men jag funderar starkt på att ta en eller 2 sista minuten resor nästa år ändå för då är jag 18 (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar