torsdag 9 september 2010

9 September

älskar verkligen att ta bussen 20 i 7..

aja, skola idag. skönt faktiskt!
eller det sköna är att man tränar fotboll på morgonen & sen duschar & DÅ blir man pigg :)
skolan var väl rätt så seg som vanligt.
förresten skulle vi läsa 5 kapitel i engelska boken tills idag.
jag tänkte: jag gör det en annan dag för det blir ändå inte förhör på det.
men jo det blev det, ojoj rättså chockad! där satt jag & inte kunde någonting...

nu ska jag ner & träna, skööööönt som fasen.
har ju allt missat 3 träningar redan denna veckan så det kan behövas.
sen ska jag kolla i mina kära svenska bok.

imorgon har jag ingen turism.
så jag har håltimme från halv 10 tills 1.
det ända sköna med det är att jag kan duscha & fixa mig hur länge jag vill efter fotbollsträningen imorgon!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar