torsdag 16 september 2010

16 September

igår blev det inget skrivade nej.
var i malmö med hp-klasserna & kom inte hem från halv 6.
sen gick jag Linnea & Malle hem till Jenny.
först fixade vi med vårt UF-företag.
sen blev det thai-mat & kolla på tv.
ville också säga att MALMÖ FF är bäst!

vi sov där inatt.
usch fyfan vad segt det var att träna imorse, kallt & regnade.
sen var vi på föreläsning: lyxfällan.. han som var programledare till det var där (y)
efter det hade vi mat & sen hade jag bara naturkunskap & engelska kvar som var slappt.
jag & linnea satt på youtube & kollade på klipp i stort sätt hela lektionen.

nu ska jag snart byta om & sen dra ner till ip.
ska döma & sen träna.
för övrigt sitter jag & lyssnar på hoffmaestro.
(faktiskt inte lyssnat på dom innan helgeåfestivalen men nu så)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar