söndag 19 september 2010

19 September

Igår blev det laserdom & födelsedagsfest med tjejerna för Hanna!
ville bara säga att jag ägde sista rundan & linnea blev sur för jag köttade henne hela tiden.
men det var kul hela dagen!

inatt sov linnea hos mig.
har först dömt p11 i Knislinge, fyfan vilka utskällningar jag fick ;o
och sen dömde jag f11 i Värestorp & det gick i alla fall bra.
kl 3 åkte jag till Hanaskog på kalas hos min kusin.
sen blev det att kolla på Knislinge-Fjälkinge.
blev 2-2, härligt jobb tjejer!
har ätit tacos & kollat på familj hemma hos linnea med hennes familj & jag sover även här inatt.

imorgon kommer jag nog inte skriva något...
eftersom efter skolan ska vi med specialidrott (fotboll) åka till Helsingborg & kolla när de möter Mjällby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar