onsdag 31 mars 2010

31 Mars

skola idag, hade svenska & samhälle bara!
så slutade halv 12 idag.
sen gick jag i stan & väntade på mamma.
blev mat, kolla lite på kläder & sen fika.
hittade en skinnjacka & en klänning, ( fast amanda ska nog köpa klänningen i present till mig)
hade utvecklingsamtal, gick faktiskt bättre än jag trodde.

ikväll kommer matilda in här & ska slinga/färga mitt hår.
säger dock inte vilken färg ännu ;)
hinner inte träningen ikväll så blir slappt.

just det, mitt problem på fredag var alltså.
jag ska till danmark & spela match, är nog hemma ungefär vid 6 & då har vi kalas.
men jag ska ju till björket på fredagkväll också.
och man måste ju hinna på förfest också innan det.
vetifan, kommer vara helt död ju & jag vet inte ens om jag hinner allt! ;s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar