måndag 22 mars 2010

22 Mars

igår övningskörde jag, gick faktiskt riktigt bra (ibland)!
sen kom idis & nea. blev mat & sånt.
vid kvart i 2 följde vi ida för att hon skulle på samlingen.
kvart över 3 körde vi till matchen för att kolla & de förlorade med 3-2.
ahah, jag nea & amanda såg bara halva för sen satt vi i bilen & dampa:D
blev pizza & sånt när vi kom hem.

linnea sov här inatt & jag har knappt sovit någonting :(
aja, drog innan nea vaknade eftersom hon började senare än mig.
skolan var riktigt seg, drog 12 för jag skulle till "tandläkaren".
men jag missade bara idrotten ändå och den är sjukt tråkig.
ikväll blir det ingen träning, är riktigt seg.
ska även ringa min tränare snart eftersom han ville det.
ååååh tänk så är han arg på mig, neh det tror jag inte (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar