onsdag 10 mars 2010

10 Mars

orkade inte skriva igår.
var inget annat än skola & sen träning.
eller jo handelsprovet kan ju ta sig någonstans.
och jag gjorde inte min turism redovisning eftersom jag drog hem vid lunch.

idag hade vi svenska där vi pratade lite om aula uppsatsen nästa vecka & jobbade lite.
sen samhällsprov, där tror jag att jag klarar mig iallafall.
och sist matte, asså jag tycker kapitlet är svårt & man måsta ha långa uträkningar ._.
aja skulle tränat ikväll men den blev inställd av någon anledning.
blir iaf pizza med amanda & johan.
jag är ju värsta fettot nu, men det får jag inte va i sommar bara :D

förresten ringde tekniskan (skola i hlm) mig i måndes & jag fick tag på dom.
jag har bestämt mig att börja där till 2;an & jag kommer då gå i neas klass.
men om jag inte har sagt varför jag ville byta dit är för att..
jo där fanns turism inriktningen, och där kan jag även ha matte b & histora i 2:an.
då jag kan välja andra ämnen som kanske behövs för att läsa vidare efter 3:an.
+ jag valde fotboll, så kan få extra träning :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar