fredag 26 mars 2010

26 Mars

blev inget skrivande igårkväll nej.
iaf nea kom vid 5 & då gjorde vi hembakad pizza & sen drog jag til träningen.
vi la oss vid typ 11, haha & man kan inte låta bli och skratta åt henne (;
aja, hon drog tidigt imorse & jag drog till skolan vid kvart i 10.
tog då en tidigare buss eftersom jag var tvungen att fixa ett par saker innan skolan.
hade först matte, slappt var det.
och sen drog jag carolina nellie & felicia till graffiti & käkade, muuums!
sen sist vart det engelska, gjorde igenting mer än snacka & skrev.

usch, äckligt varmt att gå med en vinterjacka idag ja.
har faktiskt inte inte haft tid till att hitta en ny skinnjacka, men på tiden nu märker jag.
ska snart duscha & fixa mig.
blir pizza med ida nea johannes & jens ikväll.
och sen drar vi hem till nea & sover där inatt :)

imorgon är det match mot asarum, kan bli rätt svår match men kul :)
aja, och förresten är det bara 6 dagar tills jag fyller år :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar