fredag 5 oktober 2012

5 Oktober
 
usch, redan inne i Oktober.
gillar egentligen inte vintern, men den får ju komma så man kan åka utomlands!
 
i lördags var det kalas för systern min som blev hela 13 år.
därefter åkte vi tjejer in till stan på förfest och sedan en snabb utgång.
på söndagen var det mys med familjen fram till kvällen då jag körde hem till andreas och myste med honom.
 
annars i veckan har det inte hänt allt för mycket, börjar bli tråkigt att inte ha jobb.
i tisdags stack jag till henke och umgicks med honom, det blir ju inte allt för ofta.
och igår var jag minsann på bio och såg hamilton 2 med oskar!
och efter det köpte jag mat och åkte hem till andreas där jag även sovit inatt!
 
ikväll skulle jag egentligen till min hemstad sölvesborg, på fest.
men det blev inte så på grund av olika skäl.
istället kommer min fina och bästa vän hit + våra underbara grannar.
blir vin och ostbricka och säkerligen ett dopp i jacuzzin!
 
imorgonkväll kommer andreas, lisa och alexander hit.
blir en riktigt hemmakväll med tacos och filmmys!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar