söndag 30 december 2012

29 December

Ligger ensam i min stora säng, kollar på oth och bara njuter!
En helg med bra vänner och har umgåtts med familjen.
Tänker tillbaka på året som gått och får inte fram någon klar bild utav hur det kommer sluta.
Många känslor på samma gång, men jag ser fram emot nyår och ett helt nytt år!

Fy tusan vad tiden har gått fort, känns som för ett år sedan var igår.
Jag har jobbat min sista dag på nisses idag, där jag trivdes som fisken i vattnet.
Och efter ett uppehåll för fotbollen beslutade jag mig för att fortsätta ett år till.
Mest för att ha kul, men givetvis göra mitt bästa ändå!

För ett år sedan var jag nog världens lyckligaste person, jag var galet kär och har varit det hela året.
Men ibland inser man att allting funkar inte och är man inte två som samarbetar så går det inte.
Och med det vill jag säga att man ska köra på sin egen känsla.
Hur arg jag än hade varit så vet jag innerst inne hur mycket vänner betyder för en och man behöver dem verkligen, allihopa!
Jag är lycklig som har dem vännerna jag har, som alltid ställer upp. det är verkligen lycka!
Saker som har hänt är antagligen menat att det skulle hända.
Vill du inte ha mig som vän, så är det din förlust och ditt eget val.

Det finns galet många saker jag längtar till under 2013!
Jag ska för en gångs skull försöka hålla något nyårslöfte.
Jag har ingenting att förlora, jag har bara mer att vinna!

ha det fint allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar