tisdag 25 september 2012

25 September
 
förra veckan gjorde jag väl inte allt för mycket.
i onsdags träffade jag oskar, en gammal kompis.
och efter jag varit hos honom så hälsade jag på hemma hos söta oskar och linnea.
på fredagen blev det att kolla på vinslövs premiär som dom vann!
och efter det blev det pizza och massa kul med linnea, lisa och alexander.
 
i lördags träffade jag äntligen jonna en liten stund.
blir ju inte så lätt att träffas i med hon bor och pluggar i växjö.
och sedan blev det 20-årsfest hemma hos andreas, som var väligt trevligt!
 
i söndags blev det kalas för min kusin och sedan mys med familjen.
igår hände inte allt för mycket.
spelade lite efterlängtat sims, åh vad roligt det kan vara ibland!
 
idag har jag varit i stan med amanda, nelly, mamma och mormor.
och nu ligger jag i sängen och ska kolla på lite solsidan med syster.
man får ju ha underhållning så man inte somnar.
och varför jag inte vill somna är för att andreas kommer hit efter jobbet och myser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar