måndag 17 september 2012

17 September
 
i fredags kom lisa & emma hit och sedan blev det utgång, vilket var skoj!
och det är alltid lika kul att träffa vänner ute som man inte alltid träffar så ofta.
eftersom jag somnade så fort jag satte mig på bussen, så ger jag ett plus till sebbe som kunde väcka mig när vi var hemma!
 
i lördags hände inte så mycket på dagen.
jag skulle egentligen träffat en kompis, men fick veta att vi skulle ha gäster.
så det blev en trevlig kväll här hemma.
som slutade med att jag körde till vinslöv senare på kvällen.
blev att umgås med lisa, alexander och andreas på natten och framåt.
blev lite dricka, kortspel och bad.
alltid lika trevligt att umgås med dem!
 
eftersom vi två inte somnade förre halv 6 så gick vi inte upp från frammåt middag.
det enda vi gjorde var typ att käka och kolla på film hela dagen, men det var skönt!
 
så jag åkte inte hem förren idag.
så skönt att ha en sån bra vän som man kan ha så kul med!
även om vi beter oss som ett par, enligt mig och många andra.
 

2 kommentarer:

  1. Har du slutat spela fotboll?

    SvaraRadera
  2. Yes! i somras fick jag hjärnskakning och blev borta ett bra tag, samtidigt tog jobbet mycket tid. och jag hade verkligen inget intresse kvar, vilket är riktigt tråkigt!

    SvaraRadera