tisdag 6 december 2011

TUESDAY

bästa vän sov hos mig inatt!
fotbollsträning imorse, personaladministration, lunch & konferens och reception.
så har min dag varit.
skulle haft svenska också, men vi struntade i det eftersom vi inte pluggat.
dåligt samvete, ja tack!
köpte lite godis & sedan åkte vi hem.

har varit riktigt trött, hängig & inte alls på humör idag.
har ju självklart skrattat en del stunder för det är ju ingen mening att vara sur.
känns som att jag är riktigt förvirrad just nu!
ikväll är det träning, så jag lär ju i alla fall få tankarna på annat håll.

imorgon är det skola, men jag tar också helg då.
och såklart så ska vi spela final i hässleholm mot vittsjö div.1.
man kan ju säga att vi inte har så stor press i alla fall!:)


-'saknar detta något enormt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar