lördag 10 december 2011

ingenting är omöjligt

har sovit bort en del av dagen.
kan ju vara för att det inte blev så mycket sömn inatt, hehe.
vaknade upp precis när mammsi var klar med tacosen.
blev inte som planerat ikväll, men som sagt kommer det fler dagar.
har ju blivit tillfrågad om jag ville komma på fest, spela laserdome osv.
men jag orkar faktiskt inte!
jag ska köra ner till mormor och morfar en runda.

jag vet inte riktigt om jag börjar bli sjuk eller något.
men jag är ofta trött, fryser osv.
tänker alldeles för mycket.
känns som jag är helt förrvirrad och vet inte vilka beslut jag ska ta.
vågar jag ta risken?

imorgon ska jag nog sova hela dagen.
framåt kvällen blir det fyspass som jag faktiskt ser fram emot.
funderar på om man ska dra ihop några & dra och bowla, hade varit riktigt kul.
fest hade också varit kul, men som sagt åker vi till England på lördagsmorgonen.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar