torsdag 22 december 2011

TORSDAG

oj, vad längesedan jag skrev någonting här.
känns som det varit gansak fullt upp.

i fredags: mys med nea, jonna, ida & frida.
lördags: gick upp mitt i natten och begav oss till engeland & manchester.
söndag: manchester city - arsenal.
måndag: shopping & hemfärd sent på kvällen. (orkar inte ta upp någonting speciellt om manchester här. åkte väl mest dit för matchen, shopping & massa öl. en riktigt fin helg med min bästa vän. kommer förhoppningsvis bilder när jag orkar)
tisdag: kristianstad med nea. blev att jag klippte och slingade håret. på kvällen blev det studentfest med förfest hemma hos jenny! jag hängde dock inte med ut, utan åkte hem till andreas istället.
igår: sov hos andreas, vilket alltid är mysigt! åkte till kristianstad med nea ännu en dag. på kvällen blev det förfest i sölvesborg med härligt folk. därefter utgång i kristianstad!
slutade med andreas hämtade oss.
idag: han åkte precis hem för en stund sedan. ligger på soffan och ska nog sova en stund.
ont lite överallt så jag undrar vad jag gjorde igår. men en bra kväll var det allt. när jag sovit en stund ska jag nog ner till mormor och morfar en runda. ikväll blir det äntligen träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar