tisdag 20 september 2011

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig

som sagt var jag uppe tidigt idag, och det ska jag också va både imorgon & torsdag.
när jag slutade mötte jag amanda, mammsi & mormor i stan.
tvekade om jag skulle kolla efter kläder eller ej, eftersom jag INTE skulle köpa något.
men hem fick jag med mig 2 tröjor & ett linne från sandelins.
men det var faktiskt värt det!
väl hemma blev det mat & sedan körde jag & syster ner till gymmet.
nu sitter jag uppe på rummet med tända ljus & mysig musik.

förresten nästa vecka kommer det ett tv-program som ska bo på hotellet.
de ska filma där också, ska man gömma sig eller var ska man ta vägen? haha.





puss
är det så här du vill ha det?
om inte, bevisa det då innan det är försent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar