fredag 9 september 2011

FRIDAY

klockan ringde 05.15 idag, vilket absolut inte var okej!
i alla fall så började jag 7 & fick faktiskt hjälpa till med frukosten.
och sedan fick jag vara i receptionen resten av dagen.
känns som att receptionen börjar bli min grej eftersom jag kan rätt mycket nu.
i alla fall så slutade jag klockan 3, perfekt för att vara en fredag.
kom hem runt 4 & då bjöd vi grannarna på god mat.
sedan sov jag en stund.
ska in i duschen & sedan blir det idol & äta massa gottis.

i alla fall så blev det inte som jag tänkt idag.
varken festande eller bio.
men så kan det gå när man är trött.
imorgon åker jag upp till göteborg med familjen & grannarna.
då vi ska spendera dagen på liseberg & sedan sova någonstans.
på söndagen blir det självklart shopping innan vi åker hem. (om det är öppet någonstans)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar