måndag 12 september 2011

MONDAY

i lördags begav vi oss till Göteborg med grannarna.
på dagen tills kvällen var vi på liseberg!
för mig blev det endast 4 karuseller och gasten.
och sedan slösade jag upp massa pengar på chokladhjulen, men vinner aldrig!
på kvällen åkte vi & åt på en riktigt fin restaurang med god mat.

igår åkte vi till kungsbacka för att shoppa!
men hittade ingenting där så vi åkte ungefär 10 mil för min skull.
det var ju inte riktigt meningen med att jag skulle shoppa denna helgen.
men med mig hem fick jag 5 tröjor & 2 par skor, inte illa!
kom hem runt halv 8 & då kom nea hit :)

och idag vaknade jag av massa sms, typsikt när man har lite sovmorgon haha.
idag går jag in på min fjärde vecka på praktiken, tiden går snabbt!
för övrigt känns nästan allt bra just nu.
ledig på fredag & vad som händer i helgen är redan bestämt! :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar