söndag 17 juli 2011

Söndag

i fredags jobbade jag mellan 19.00-01.00!
och igår blev det också jobb.
sedan tog vi bilen till åhus där fina vänner hade förfest.
som sagt var jag nykter och vid 22.30 körde vi mot staden.
träffade bra folk där inne också.
blev mat på donkan vid 02.00 innan vi åkte hem.

inatt sov Linnea här och idag har jag packat hela dagen.
ska snart in i duschen & sen göra vid mig.
som sagt så ska jag idag dra till gothia cup för fjärde gången fast idag med Vittsjö!

Vårt spelprogram ser ut såhär:
måndag: Lindome GIF-Vittsjö GIK 16.00 (svenskt lag)
tisdag: Vittsjö GIF - UNAM 14.00 (mexikanskt lag)
onsdag: Lyn SFK - Vittsjö GIF 12.50 (norskt lag)

och för övrigt är det bara 15 dagar kvar tills jag & bästa vän drar till Egypten.
och om ni vill nå mig denna veckan finns jag på, 0708966163
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar