fredag 15 juli 2011

Fredag

i helgen var det beachfotboll och k-dagarna med fina vänner!
i beachfotbollen åkte vi ut mot ett lag som endast var ute för att slåss/skada.
lite synd var det väl!

i Tisdags tog jag minsann körkort och det hämtade jag igår.
och igår var jag även inne i stan med Jonna, Mamma & Amanda.
blev handskar och jumskebyxor på team sportia.
nya converse, vilket jag var i stort behov av & det blev röda denna gången.
shorts och linne på bik bok.
en tröja på sandelins + bjöd mammsi & amanda på mat.
allt blev ca 2500 kronor, men det var väl helt okej!

i tisdags var det träning med Vittsjö (Gothia laget).
och i Onsdags match mot P15 eller något sånt som slutade 2-2.
har ju inte tränat på en evighet men kunde ju bara gå bättre ;)

idag skulle jag egentligen gått ut med fina vänner men blev jobb istället.
så nu ska jag städa rummet, duscha, laga mat & köra till jobbet!
imorgon blir det kanske ut, hoppas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar