måndag 25 juli 2011

MONDAY

idag blev det sovmorgon, skönt!
har varit nere i hanaskog och hälsat på robban, marina & lilla max.
sedan blev det glass här hemma med grannungarna.
nu ligger jag i soffan och tänker på att om en vecka sitter jag & bästa vän på flyget!
har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra ikväll, skönt det också.
blir nog att städa rummet eftersom det inte ser bra ut.

puss

LITE BILDER FRÅN I HÖSTAS

jag & linnea


- 3 boys från holland

- daniel

- philip, bengt & liam (en familj från Stockholm/Gävle och deras brossa på bilden ovan)





- jag pratar med linneas föräldrar (maria & stefan)


- linnea steker


- jag och linnea svalkar av oss i det fina havet



- linnea på ett av hotellets barer



-på ett av hotellts barer



-plattar håret för att gå ut & äta


- jag, maria & linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar