lördag 3 april 2010

3 April

igårnatt sov jag hos nea.
snabbt hem & packa på morgonen.'
drog till danmark med laget där vi mötta Tårnby.
aja, det är ett danskt div.1 lag & vi vinner den lätt med 5-0?
kom hem vid 6 igår.
fixade mig, åt & öppnade presenter eftersom jag hade kalas.
vid kvart över 7 skjutsade min snälla granne mig till hässleholm.
blev att gå till någon där det var förfest.
vid halv 11 - 11 tog vi taxi till björket.
var väl lite kul imellanåt, men ska inte ta upp vad som hände, nej! ;)
aja, fett kallt & fett ont i fötterna hade jag när vi skulle gå hem till jenny.
var väl hemma runt 3.

imorse drog jag & nea hem vid halv 12.
och nu är klockan 1 och jag har inte ätit något på flera år ;o
ska snart gå & duscha åh fixa mig eftersom det är lagfest ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar