fredag 23 april 2010

23 April

sovmorgon idag, skönt!
men i alla fall tog jag kvart i 10 bussen in till staden.
gick & kollade på lite kläder & så men drog till skolan just när det spöregna.
usch vad jag hatar svenskt väder!
hade matte vid 11 & gjorde typ ingenting.
pannkakor i matan & de var alldeles hårda i kanten.
och sist engelska där vi bara typ skulle skriva/lämna in en uppsats.
blev in på donkan med nellie, paulina alexander & oskar innan bussen gick.
jag åt dock ingenting förutom godis.

asså, vad äter jag egentligen om dagarna?
godis, glass & chips o.s.v ..
fetto på hög nivå!

drog in till staden igen för att köpa en säng till så nu har jag faktiskt en dubbelsäng.
riktigt nice, men allt är dock inte klar ännu.
får väl se när det blir att köpa resten av grejorna.
och jag har faktiskt städat mitt rum också!
nej nu väntar jag på min kebabbrulle, riktigt hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar