onsdag 21 april 2010

21 April

usch, var jätte trött när jag åkte till skolan.
men på svenskan lånade vi böcker & jag ska läsa Anne Franks dagbok.
ärligt talat så är sånt intressant men tog den boken eftersom min lärare sa att den var bra.
sen samälle, vikare igen. men gjorde faktiskt inte så mycket eftersom jag tycker det är lättare att göra ett arbete hemma. men jag & några till fick iaf sluta tidigare :)
sen mat, skabbigt var det så jag & carolina drog & köpte godis IGEN, hahaha.
och sist hade vi matteprov & det var faktiskt svårt så får väl hoppas på g iaf!

nu har jag suttit & gjort klart min engelska uppsats & håller på med mitt turism arbete..
usch vi har läxor, prov & massa arbeten hela tiden nu:(
men iaf prov imorgon igen och det är något på datorn som jag inte fattar någonting om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar