onsdag 4 november 2009


4 November

idag mådde jag inte det bästa så sket i skolan.
gick upp & käkade frukost vid halv 7 & följde amanda till skolan vid halv 8.
sen var jag nere hos mormor & morfar där jag bara sov.
vid halv 10 var jag hemma igen, då jag läste ut min engelska bok & skrev om den.
gjorde lite matte som vi hade till idag & jag skrev äntligen min saga
sen vid halv 3 var jag nere hos mormor & morfar igen, då spelade vi plump med amanda.
tyvärr chansade jag för mycket så kom näst sist.
vid 4 kom mamma så då spelade vi ngt spel, fy vad kul det var!
hemma igen vid 5, linnea & jag beställde pizza vid 7.
sen kollade vi på tv & så, hon stack vid halv 10..
ligger här nu, har haft lite feber hela dagen & nu mår jag inte ett dugg bra!
blir skola imorgon iaf.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar