söndag 1 november 2009

1 November

igår blev det först snapphanekrogen & käka med familjen & grannarna.
sen blev det fix hos jonnas kusin med jonna & ida.
drog på festen till Emil sen, lite tråk i början.
men i slutet så kom jonna på massa med danssteg så satte jag & ida ihop dom:))
haha flabbade åt jonna hela tiden, så efterbliven ;)
fast vi stack hem redan vid 11, vid 12 började jag & ida kolla på babysitter wanted.
skabb & läskig film, hehe!
somnade vid halv 3 kanske.

idag åt vi frukost i flera år kändes det som, haha.
men iaf ida drog hem vid 12 kanske.
sen gick jag & duscha, ska snart sminka mig lite.
ikväll blir det förmodlingen sista träningen med killarna.
För imorgon börjar träningen igen, och dessutom 4 gånger i veckan ._.
men iaf, jag måste plugga på massa skit nu som jag inte gjort.

puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar