lördag 21 november 2009

20 November


asså igår skrattade vi på både på tåget & bussen, shit vad pinsamt!
men det värsta är att vi inte skrattar till något specielt, men kul är det (:
och träning klarade jag igenom fast jag är förkyld & har ont i halsen

idag var det sovmorgon som vi alltid har på fredagar.
sov faktiskt till halv 9 & vi började 11.
och vi hade bara matte & engelska så slutade vid 2.


sen skulle jag då ta tåget till hlm till nea men hoppade först på fel.
det stod hlm & sånt där ute, men inne i tåget karlskrona men hann hoppa av innan det körde:D
men iaf, jag kom till hlm & då åkte vi vidare till malmö.
vi sket i att fixa naglarna idag så vi handlade bara lite.
och jag köpte bara ett linne, godis & mat.

kom hem vid halv 9 & var då hos grannarna tills 11 typ.
haha och nu har vi typ bestämt resa till sommaren & grannarna ska förhoppningsvis med då:D:D:D


nu är jag riktigt förkyld men inte ont i halsen.
kanske bra att sova så jag orkar träna imorgon :)
annars har jag ingenting att göra på kvällen..

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar