tisdag 28 augusti 2012

If a girl is stupied enough to love you after you broke her heart, I guarantee you, she is the one!

I helgen har det varit helgeåfestivalen med samma goa folk.
Vad som än hände, så har det varit riktigt kul.
Tackar både henke och folket för en fantastisk helg!

Förra veckan tyckte jag att det var nog så jag beställde en Thailandstripp för mig och bästa vän.
Vi är iväg mellan 11/2-6/3, då det blir mellanlandning i Dubai.
Bokade även flyg från Phuket till Koh Samui/ Koh Phangan ett par dagar.
Dels för att komma ifrån Phuket och även för att festa på full moon party!!
Ska bli grymt att komma tillbaka till underbara Thailand igen!

Och för att klaga lite..
Tex. I helgen sa jag en riktigt bra sak om en person, tro fan det kom fram som att jag snackat skit.
Vad är felet? Du kan försöka förstöra lite till för mig, tack!

If a girl is stupied enough to love you after you broke her heart, I guarantee you, she is the one!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar