onsdag 22 augusti 2012

22 Augusti
Då är sommaren snart slut.
snabbt har det gått och kul har det varit!

Sist jag skrev här, hade jag varken tagit studenten eller varit på bal.
och jag tackar alla igen för allt inom studentveckan, klassen, vännerna, släkten och familjen.
känns som det har hänt massor i sommar men ändå inte.
gick och fick hjärnskakning en sommarkväll.
annars har jag jobbat, festat och umgåtts med dem bästa.
på kärleksfronten har det varit fram och tillbaka mellan oss, vilket är slut nu i alla fall!

min bästa vän kom äntligen hem idag, vilket var toppen!
dock så är det många av vännerna som flyttar nu :(

påtal om långsiktiga saker..
så ska jag till Manchester 2/11-5/11 med lite folk och glo på fotboll osv.
och när vi ändå nämner resor så blir det en Thailandstripp på 3 veckor i feb med bästa vän.
och förmodligen en saknad kreta resa nästa sommar med familjen.

och nu närmst i livet så är det helgeåfestivalen här hemma i Knislinge.
två dagar kvar och jag kan knappt vänta.
fest och bra vänner!

kärlek är något man måste vara två i, två som kämpar i med och motgångar.
och jag tänker inte ge mer än vad du ger tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar