söndag 5 februari 2012

5 Februari

i fredags blev det myspys med linnea, jonna & ida här hemma.
blev en runda till broby också för att hämta joel som hade druckit en aning för mycket.
de drog nog hem runt 11 tiden & jag kröp ner i sängen.

alltid skönt att gå & lägga sig i tid.
i alla fall så blev det jobb mellan 10.00-15.00.
sedan duschade jag & fixade mig.
kom gäster hit eftersom johan skulle ha "herrmiddag" eller vad man ska kalla det.
jonna kom hem till mig & sedan körde vi till k-stad för att se på bio.
vi såg då hamilton, vilket var en hyffsat bra film!
därefter blev det hem, köra hem gästerna & sedan till k-stad igen.
slutade med att jag hamnade på depå helt nykter.

kan ju säga att depå inte var alls kul & blev bara att jag var där en liten stund.
efter det skjutsade jag hem macke & sedan hem till andreas med honom.
har varit en mysig & lugn dag hos honom, vilket jag tycker om!
därefter var jag, amanda & johan hos våra nästkusiner & kollade på deras hundvalpar.
japp, vi ska ha en hund efter vi kommit hem från thailand.

nu ligger jag i sängen.
är sjukt trött, vilket jag brukar vara på söndagar.
veckan kommer bestå av skola, praktik & förhoppningsvis ska jag träna ett par gånger.
jag hoppas det kommer bli kul helg nästa helg eftersom det är sista helgen jag är hemma denna månaden. (så nu förväntar jag mycket av er) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar