måndag 13 februari 2012

13 Februari

i fredags var det praktik till 16.00.
min lärare var där en stund & pratade, vilket gick bra!
kom hem, åt middag & sedan duschade.
senare kom grannarna in till oss.
och lite senare kom andreas också.
blev att kolla på film & sånt.

på lördagen var det jobb 10.00-15.00, kul!
därefter körde min familj & bästa vän till vinslöv för att kolla på hans handbollsmatch.
när vi kom hem så åt vi pizza & sedan blev det duscha & fixa oss.
tog bussen mot Kristianstad & söder för förfest.
efter det träffade vi lite folk & drog till depå!
jag var bara där en stund innan jag åkte hem till andreas & sov där.

i söndags åkte jag hem från honom vid middag.
sedan åkte jag ner till Matilda som färgade mitt hår, tyckte det blev ganska okej.
efter det blev det snabbt hem för att äta & byta om.
kl 17.00 var det träning som innehöll teknik.
på kvällen blev det mys med min bästa vän!

då var det måndag & dags för skola igen!
sitter nu på en lektion som jag avslutade kursen idag med bra betyg på alla prov.
för en gång skull var det en lätt kurs & hade varit pinasmt om man inte fått bra.
känns ju lite konstigt att kursen slutar i juni & vi redan är klara.
som sagt ska vi få jobba med andra ämne på dessa lektionstider & ibland få vara lediga.
efter detta är det lunch, rättskunskap & sist svenska.
hade också tänkt att göra ett prov i rättskunskap så jag hinner ifatt.
har ju inte hunnit göra allt imed jag var ute på sammanhängande praktik i höstas.

ikväll har jag ingenting bestämt.
hade tänkt att fixa lite med arbete & plugga inför psykologiprovet imorgon.
vi får väl se hur det blir med det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar