söndag 16 januari 2011

SÖNDAG 16.00

igår blev det först restaurang, sedan förfest hos jessica & sen fest i Glimåkra.
Toppen helg med super bra folk!
kul imellan åt, men det blev allt mycket skratt.

hemma kl 3 inatt & somnade vid halv 4 tiden.
upp halv 9 imorse för att träna.
sjukt seg på träningen eftersom man knappt fått någon sömn eller frukost.
efter åkte jag till hässleholm för att kolla när syster spelade cup.
och sedan blev det restaurang med familjen.

hemma nu, riktigt trött är jag!
men känns knappt lönt att sova nu för då kommer jag aldrig somna ikväll.

fyfasen vad jag & ida har skämt ut oss! ^^

2 kommentarer:

  1. HAHAHAH fyfan asså!
    Jag hade roligt hela tiden, ni somnade förfan! hahah

    SvaraRadera
  2. haha, man då när vi var trötta så var det ju helt dött haha! :D

    SvaraRadera