fredag 14 maj 2010

HEMMA IGEN

ohja, idag blev det en skjorta, linne, bh, mascara, sminkborttagning & mat.
blev donkan för vi pallade inte leta upp något, då hade vi gått vilse;)
en riktigt rolig dag med Jonna faktiskt!
blev hem & ta spruta kvart över 4 & sen klippa gräset till morfar.
äntligen hemma..
klockan 8 blir det att dra mig bort till kp (;

här är ett samtal på tåget:
Prataren på tåget - I vagn 14 är det en tyst kupé så där ska mobilen vara avstängd!
jag- vadå tysk kupé?!
Jonna - tyst kupé, inte tysk.
HAHAHAHA
Jonna - Alla tyskar sitter i den vagnen annars får dom svensk strålning i sig.

var tvungen att skriva, ni kanske inte fattar, men det var roligt då i alla fall :)
aja, nu ska jag duscha, fixa mig & hitta något jag kan ha på mig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar