onsdag 26 maj 2010

26 Maj

hade min redovisning om boken idag, jag var nog sämst, haha!
sen film på SO:n & sist matte där vi bara fick reda på om vi klarat eller inte klarat nationella.
faktiskt stolt jag var sämst på matte innan men nu är jag fan bra..
nej men jag fick 15 poäng på första delen & kunde ju dock fått fler om jag inte gjort dom slarvfelen.
hon hade inte rättat andra delen men såg att jag lätt kunde få g iaf.
men får se vad betyget blir på måndag:)

efter skolan drog jag till MQ där jag fick ett par jeans shorts av mammsi & sen köpte jag själv en tröja.
fick även hem min dator idag, äntligen.. fan jag var utan den i 3 månader..

nepp idag tänkte jag göra mitt turism arbete, SO arbete & min redovisning till imorgon.
kort dag imorgon & det gillas riktigt mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar